نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
1241
-
الف
+

«پژمان جمشیدی» با «شهر هرت» در راه سینما+تصویر

فیلم سینمایی «شهر هرت» به کارگردانی «کریم امینی» از ۱۷ جوزا(خرداد) در سینماهای سراسر ایران اکران می شود.

به گزارش آی فیلم 2، فلم سینمایی «شهر هرت» به کارگردانی «کریم امینی» و تهیه کنندگی «محمدحسین فرح بخش» از17 جوزا(خرداد) 1402 در سینما‌های سراسر ایران اکران می‌شود.

«پژمان جمشیدی»، «شبنم مقدمی»، «بابک کریمی» و «اکبر رحمتی» از جمله بازیگران هستند که در این فلم سینمایی نقش آفرینی کرده اند.

گفتنی است  سریال «پژمان» با نقش آفرینی پژمان جمشیدی هر روز ساعت 18:00 به وقت تهران، 19:00 به وقت کابل و 19:30 به وقت دوشنبه تاجیکستان از شبکه آی فیلم 2 نشر می شود.

داستان سریال درباره «پژمان جمشیدی» ستاره سابق فوتبال ایران می باشد که با شروع فصل جدید، موفق به بستن قرارداد با گروه دلخواهش نمی‌شود. او که همچنان در حال و هوای دوران شهرت و محبوبیتش به سر می‌برد، به همراه مدیر برنامه‌هایش به دنبال عقد قرارداد با یک تیم فوتبال است و در این مسیر با ماجراهای جالبی روبه‌رو می‌شود.

پژمان جمشیدی متولد۲۰ سنبله(شهریور) ۱۳۵۶ خورشیدی در تهران است؛ وی به عنوان بازیکن در تیم هایی چون پرسپولیس، سایپا، پاس تهران و . . . حضور داشته‌ است. 
  
اولین حضور جمشیدی در قاب تلویزیون، سال 1390 در سریال «ساختمان پزشکان» است. اما شهرت وی بیشتر برای سریال «پژمان»(1392) ساخته‌ی سروش صحت می‌باشد.

سمیه غفوری زاده

نظر شما
ارسال نظر